4. 4. 2014

Playlist 01

Celý týden jen ležím, smrkám, čtu.. Jsem nemocná, ale už je mi líp.
A když už se takhle nudím, tak poslouchám hudbu (ale jen když mě nebolí hlava)
Koukám na Óčko a tak jsem se rozhodla, že udělám takový playlist písní, které mi tento týden nejvíc uvízly v hlavě..


1. Paramore - Ain't It Fun

» tahle písnička mi v hlavě uvízla tak, že jsem kvůli ní nemohla usnout, je úžasná, stejně jako všechny jejich písničky 



2. Aerosmith - Crazy

» starší, ale stále krásná



3. 5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect

» zabít ty klučiny! způsobily mi nákazu na 3 dny! :D
» tím si nemyslete, že poslouchám tenhle styl, jen se mi líbí, prostá výjimka :D



4. Thousand Foot Krutch - War of Change



5. Lenka Hrůzová - Recovery

» jen kvůli téhle holce se dívám na Hlas, je to lepší jak originál :3
» máte tam i její hodnocení a atd.. +  co na ni říkáte?



- - - - - - - - - -


(6. The Chainsmokers - #SELFIE)

» vysvětlí mi tady někdo, proč se tomuhle říká hudba? nechápu, jak se to může někomu líbit, hrozná odrhovačka! ale dát jsem to sem prostě musela :D
» aneb holka, která plká a za ní hraje nějakej DJ :D



Misella

8 komentářů:

P a t h. řekl(a)...

Paramore, TFK proste top :333
Lenka Hrůzová to naspievala vážne skvelo, poznám original pesničku, ale krásne to je :O :3

C. řekl(a)...

She Look So Perfect ♥♥ Srdcovka!!! :3 Som sa do nich zamilovala :3
Posledná pesnička.. :D Je hrozná, ale strašne chytľavá!! :D

Dombabas řekl(a)...

Skvelý výber! Vďaka nemu som si pripomenula jednu udalosť, s ktorou sa mi spája pesnička Aerosmith - Crazy.

Carrie. řekl(a)...

Zaujímavý výber hudby - páčia sa mi ;-) #SELFIE, bože, že to je odrhovačka? :-D Slovo, ktoré v anglicky hovoriacich štátoch teraz najviac "letí" :-) Ale inak super pesničky :-)

Ewiline řekl(a)...

Hustej playlist :D Selfie teď taky poslouchám ;)
Mmt máš moc krásný dizajn! :333 :D

Motherfucker Princess řekl(a)...

Nebudu si to brát osobně.. něco proti pop-rocku ? Protože to je kurva dobrý styl. Ale jinak celkem dobrý výběr hudby

Mrs. Writer řekl(a)...

War of change! :3 Paramore! :3 Musím říct, že mě u tebe 3. místo docela překvapilo, ale tak proč ne, někdy si člověk oddechne i u jiných stylů.

lost-strength řekl(a)...

Díky za tenhle článek. Sice to všechno není úplně můj šálek, ale dost naopak je. A protože mám ted svoje písničky dost brutálně oposlouchané, hodí se každá nová. Díky díky ! War of change - skvělá ! .... lost-strength.blogspot.cz

Okomentovat

Za každý komentář jsem ráda, děkuji :)